onsdag 25 juni 2014

Pappor alltså!!!!!!!!

Det hela börjar med att min mamma en dag säger: kom och titta det är ett inlägg på facebook som din pappa har skrivit, det står, "fin båt till salu", det är eran båt, la hon till efter. Va?! sa jag. Ja, det är sant sa mamma. Innan han ens la ut en annons kunde han ju ha sagt något! Jag blev ju ledsen så klart. Ett par dagar senare kommer ett sms. Det står:
Kolla den här båten. Den är från 1905 och nu är den våran. Coolt va?
Jag ringer honom och säger:
Men varför i helskotta har du inte sagt nånting??? Han säger:
Ja, men nu är det så som det är, du får vänja dig in men den nya båten.
Jag säger: men jag vill inte att du säljer våran båt utan att säga nånting.
Han säger:
Ja, men du får vänja dig in men nya båten.
Jag: men hör du inte vad jag säger!!!

     OSV...

This is IRL!!! Det här är riktiga livet!!! På riktigt!!! Fatta man blir överraskad av vuxna...

          Bilden nedan är den NYA båten ⬇